23/1/08

EL CAÇADOR D'ESTELS ES PUBLICA EN CATALÀ

Editorial: Amsterdam llibres
Pàgines: 216
Després de l'èxit obtingut per Mil sols esplèndits finalment el segell Amsterdam Llibres (Ara llibres) publica en català El caçador d'estels de Khaled Hosseini.
Aquesta història ha captivat a molt lectors d'arreu del món amb més de 10 milions de llibres venuts i ha esta traduïda a 42 idiomes. També la novel.la ha estat a la llista dels més venuts del New York Times.
El caçadors d'estels que esta publicada en castellà desde fa un temps per l'editorial Salamandra (Cometas en el cielo), Aquesta novel·la relata la commovedora història de dos pares i dos fills, de la seva amistat i de com la casualitat pot convertir-se en fita inesperada del nostre destí destí.Situada a l' Afganistan i més concretament a la capital Kabul durant l'hivern de 1975.
Amb tot just dotze anys, Amir es proposa guanyar la competició anual de cometes de la forma que sigui, fins i tot a costa del seu inseparable Hassan , un noi de classe inferior que ha estat el seu servent i company de jocs des de la mes tendra infantesa. El caçador d'estels ens explica una història sobre l'amistat, la traïció i la lleialtat entre dos nens.
També existeix una versió cinematogràfica que arribarà el proper 7 de Març.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Me’l van regalar per Nadal i el vaig posar a la pila de llibres pendent de lectura sense que em crides gaire l’atenció.
Fa un parell de caps de setmana, aquell que va començar a ploure, em van venir ganes d'agafar un llibre i el vaig recuperar...
Només puc dir que em va enganxar i m’ha fet recuperar les ganes de descobrir llibres que valguin la pena.
Recomanable

Anònim ha dit...

EM CONSIDERO UNA PERSONA DURA EN EL SENTIT DE DEIXAR AFLORAR LES EMOCIONS.EL LLIBRE M´HA FET PLORAR...HO JURO, ELS VALORS QUE RESSALTA SON ELS QUE AQUEST MON ESTÀ PERDENT.ES UN LLIBRE SENCILL PERO FANTASTIC ALHORA.ESTIC MOLT CONTENT DE QUE HAGI CAIGUT A LES MEVES MANS..INTENTARÉ QUE EL LLEGEIXI EL MEU FILL I LA MEVA DONA

Anònim ha dit...

Aquest es un llibre que a simple vista no crida gaire l'atencio pero que un cop que el comences a llegir engantxa i molt. Es tracta de una historia molt bonica, sobretot quan en Amir encara es un nen. Recomano a tots els amants de la lectura que li feu una ullada, feu-me cas; si ho diu un noi de 16 anys, ha de ser veritat.