22/11/10

JESÚS M'ESTIMA, LA NOVA NOVEL·LA DE L'AUTOR DE MALEÏT KARMA.

Jesús m'estima
Daniel Safier
Empúries / Seix-Barral
296 pàgines.

L'autor de la novel·la Maleït Karma torna amb una nova història amb humor i ironia anomenada Jesús m'estima.

Amb un debut sorprenent amb la novel·la Maleït Karma, David Safier, escriptor i també guionista de sèries de televisió, va destacar pel seu humor i ironia.
Ara torna a repetir la fòrmula amb Jesús m’estima on la protagonista d’aquesta història, la Maria, després de viure diversos problemes sentimentals, coneix un fuster fantàstic, que sembla l’home perfecte. La Maria no s’acaba de creure la sort que ha tingut de trobar-lo. Però té una estranya obsessió: està convençudíssim que és Jesús i que ha tornat a la terra dies abans del Judici Final.
Amb Jesús m’estima, Daniel Safier aposta per una història d’amor hilarant que tracta temes com la família i la tolerància entre les persones, al mateix temps que ens ofereix una novel·la ben esbojarrada.

1 comentari:

In ha dit...

Vaig riure molt aquest estiu amb Maldito Karma, de manera que aquesta també promet!